Wednesday 25 January 2012

:: DOA TERGANGGU, TERKEJUT DAN KESEPIAN KETIKA TIDUR :

Selalunya manusia ada kalanya terjaga dari tidur tidak kira secara sengaja atau tidak sengaja.Kadangkala kita tersedar kerana terkejut atau pun diganggu oleh seseorang atau pun sesuatu yang tak boleh dilihat dengan zahirnya...aku sendiri pernah mengalaminya dan selalu mengalaminya...bukan diganggu oleh makhluk halus...tapi sebab bunyi bising kenderaan dok lalu lalang tepi rumah aku...hukhuk...ok serius...aku ada bertanya pada ustaz melalui emailnya tentang masalah selalu terjaga dari tidur..so, dia suruh baca ayat ni...alhamdulllah....dengan izinNya....jadi aku pun nak kongsikan bersama dengan sesiapa sahaja yang ada masalah sebegini..


MAKSUDNYA: " AKU MEMOHON PERLINDUNGAN DENGAN KALIMAH-KALIMAH ALLAH YANG SEMPURNA DARIPADA KEMURKAANNYA DAN AZABNYA DARIPADA KEJAHATAN HAMBANYA DAN DARIPADA HASUTAN SYAITAN-SYAITAN DAN DARIPADA SYAITAN MENDEKATIKU"

Selamat mencuba.....
.

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...